=D


jag har gjort en karta!! yay. Den ska beskriva vart jag ska åka! förlåt för att det inte har varit särsklit mycket natur just nu men det är svårt när det är idetorka :/


Men här är en karta på afrika+madagaskar iaf :D



som ni ser vill jag vara där det är mycket natur och hav.

Så. här är en karta på sydamerika :D



(paint skills ;) *not*)
färlåt för demn dåliga bilden men hittade ingen bättre ;( men samma sak här;jag vill vara där det finn hav och natur(skog/djungel) +berg såklart :D


Island:


Samma sak här ;) fast med massa snö+snöberg. Vill ju så hiiiimla gärna se en gejser!! för er om inte vet vad det är...:

weeeee!
jaa...ni kanske nite fattade xD men det är typ som en "vattenvulkan" som får ett utbrott eller något-.- alltså eftersom det finns vulkaner under hela island så blir vattnet väldigt varmt och det "studsar" upp (har jag för mig,rätta mig om jag har fel) :):) det var dom som jag har gjort hittills iaf :D baii

Kommentarer:
♥ Sandra

JAg tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren. Hur är det annars då??



Sorry för sent svar, mitt internet och blogg.se har strulat man har inte kunnat skicka kommentare!

Datum: 2010-02-17 Tid: 20:47:45
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0