:/

blir helt underbart glad bara jag tänker på det. Jag kanske är en djungel-fantast nu? Åh herregud vet verkligen nite vad jag ska göra. Alltså den här "My dream" den är på riktigt eller inte så, men drömmen är ju på riktigt. Jag vill verkligen utforska och jag gillar verkligen dom söta safari dräkterna. :/










Hm. Hela alltet liksom. Ska nog köpa det mesta. Är ju så himla intresserad i  utforsking just nu, kommer nog att vara det tills jag dör.

Men jag vet inte om Emma är lika intresserad. Nej. Tror inte det. Men jag ska åka. Det är bestämt, antingen ensam...eller med någon som jag kan lita på.
 Jag gillar verkligen filmer som inspererar mig i vildmarken tex: Austraila, den är ju så himla fin!!! Åh herregud ju mer jag pratar om det desto mer vill jag åka.

Tex. visste inte att såna här vackra ställen fanns :


Jag menar hallå? vilka skulle INTE vilja åka dit? Nej, precis



och hit

nej nu måste jag se på någon safari film

Kommentarer:
♥ Frida

ja följer me som fotograf ;)

Datum: 2010-02-05 Tid: 20:52:31
URL: http://candyflossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0